28.03.2016 г.

Пътуване към мечтите - Durdle Door, Dorset, UK

Рядко пиша пътеписи, но това прекрасно място ме впечатли толкова много, че ми се прииска да споделя изживяното със света :)

Благодаря на lazara.bg за отделеното място в сайта и за доверието към мен!


Някъде отвъд нашите земи има една различна Англия – не онази, която всички си представят, облята в дъждове, а онази, облята в слънчеви лъчи, безкрайно зелена и необятно красива. И макар, че Лондон е любимият ми град тук, днес реших да се спусна надолу, към безкрайните южни брегове, които не влизат в типичните туристически маршрути.
Преди около година попаднах на снимка в интернет, изобразяваща красив плаж, над който се извисяваше чудата скала. Тази снимка ме привлече толкова много, че мигновено поисках да отида там. Разтърсих се повече и за мое учудване, мястото бе на южния бряг на Великобритания, наречено Durdle Door. Година по-късно реших да поема дългия път от Лондон към Дорсет в търсене на моето мечтано място.
Да пътуваш из Англия е красиво изживяване. Но да пътуваш в графствата около Оксфорд е незабравимо. Никога през живота ми не съм виждала подобно зелено – наситено, тъмно, обхващащо безкрайни поля, хълмове, които плуват един в друг, тук- там малки къщички и изоставени замъци. Не знам никакви подробности за местността, но ми е достатъчно само да я гледам през прозореца на колата и да й се възхищавам. Днес, слънцето ме посрещна, малко след като напуснах летището в Лутън и сега огрява красивата местност и тя изглежда още по-вълшебна. От време-навреме се появяват бели овце и напълно напомнят на пейзаж от някоя старовремска приказка. Има толкова много атмосфера наоколо. Пускам радиото на любимата станция и се унасям в историите, които ми разказват непознатите за мен земи.

целият разказ на: http://lazara.bg/razvlecheniq/pochivka/patuvane-kam-mechtite/

още на: https://www.facebook.com/stefanabelkovska/



0 коментара:

Публикуване на коментар